Monday, November 28, 2011

8HB

tarikh nie xkan aku lupe smpai bile2 . aku syg kau sgt2 ma . hope sgt kau taw . sakit mcm mane pon aku . aku still syg n tnggu kau . allah kan maha adil . aku hanye boleh bersaba dan berdoa je skunk . hine la aku puas2 . caci n keji la aku . aku tetap ngn cinte syg rindu aku kat kau ma . jgn ingt aku berdiam aku dah ade lain atau tawar hati . mungkin mulot akan ckp AKU SAKIT!!! tapi hati sape tau kan ? aku syg kau sgt2 . n setiap 8HB tu la aku akn wish anvsry kite . xkire la kau nk ckp ape pon ma . sebab aku betol2 sayang cintekan kaw sgt2 teramat sgt NORASMIRA BT NORDIN <3

No comments:

Post a Comment